حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

نور چشمی

قران

1393/8/23 9:14
نویسنده : مامانی
449 بازدید
اشتراک گذاری

 حلما جون تو خونه سوره توحید رو با هم کار کرده بودیم .من و بابایی اول آیات رو می خوندیم و  تو کلمه های بعدش رو می گفتی .ما هم خوشحال بودیم یه روز که من کلاس بودم بابایی تصمیم می گیره که کمی پیشرفته تر باهات کار کنه  و به جای قل هوا الله . . . فقط می گه قل و تو در جواب به جای احد می گی اعوذ به رب الناس و تا اخر سوره . . .

وقتی امدم و متوجه شدم خیلی خوشحال بودم و خیلی متعجب بعدا متوجه شدم توی مهد بچه های بزرگتر که قران می خونن تو یاد میگیری و به غیر این سوره فلق و تبت رو هم بلدی و کلی شعر و چند تا آیه موضوعی مثل احسان به والدین

البته خیلی با نمک می خونی حتما صدات رو ضبط می کنم تا بعدا خودت هم کیف کنی .

خیلی دوست دارم کوچولوی عزیزم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان گیلدا
26 آذر 93 19:11
سلام لطفا به دختر من رای بدید ممنون http://www.niniweblog.com/upl/gilda1393/14187603198.jpg
مریم
13 دی 93 16:59
عززززززززززززیزم. خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر مهربونش
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
Kosar
29 دی 93 19:30
__♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥__ ___♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥___ __♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______ ____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامانی
پاسخ
سلام به وبلاگ حلما خوش اومدی منم به شما سر می زنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد