حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نور چشمی

دعا

1394/5/10 17:09
نویسنده : مامانی
696 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش بابا با یه نوشابه کوچولو اومد خونه .برا ناهار بهش داده بودن چون کلا نوشابه نمی خوره آورده بود خونه و شما دیدی خواستی بخوری گفتیم نهنوشابه مال بزرگتراست و تو قانع شدی.

چند دقیقه بعد اومدی گفتی :"مامان دعا کن من آمین بگم ."، کمی تعجب کردممتفکر و شروع کردم به دعا کردن : "خدایا امام زمان بیاد . . . ".تو گفتی: " نه مامان دعا کن من بزرگ بشم. " گفتم :"خدایا حلما خانم بزرگ بشه خانم بشه خوشبخت بشه . . . " دوباره اعتراض کردی :" نه مامان دعا کن بزرگ بشم نوشابه بخورم . "

من قه قههخنده

بابا  قه قهه

نوشابهقه قهه

فکر کنم خدا هم می خندید.

دو سال و 10 ماهگی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد