حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نور چشمی

سرلاک

1392/12/9 10:19
نویسنده : مامانی
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گل من

چند روز پیش توی اشپزخانه قوطی سرلاک رو دیدی و گفتی " به به " منم گفتم اره و بعدش گقتی "به به هام هام "و مدام دستت رو می بردی توی دهنت منم بعد از اینکه مطمئن شدم هنوز تاریخ داره  کمی رو با اب جوشیده قاطی کردم و اوردم تا بخوری اولین قاشق رو با میل و اشتیاق خوردی قلبولی قاشق دوم رو تا گذاشتم دهنت شروع کردی به نحسی و گریه اونم خیلی زیادسبزهر چی تو دهنت بود رو ریختی بیرون و با یه ذره ای که روی زبونت بود هم مشکل داشتی بالاخره . . . من رو هم عصبانی کرده بودی عصبانیو اروم نمی شدی گفتم مامانی گلم گفتی به به من دادم و تو داد می زدی "نه  مو به به "گفتم بیا بریم به به بدم همینطور که گریه می کردی دستم رو گرفتی بردی کنار کابنتی که سرلاک توش بود ،دستات رو باز کردی و گفتی"آجی "بغلبغلت کردم به سرلاک اشاره می کردی و می گفتی  "هام هام" مستاصل شده بودم کلافهقوطی رو دادم دستت و گفتم بیا بخور  بعد با قاشق کمی پودر نشونت دادم تا بهت توضیح بدم که دهنت رو باز کردی و من گذاشتم دهنت و زندگی شیرین شد قلبخوشحال شدم تازه فهمیدم می خوای خشک و خالی بخوری کمی از پودر توی کاسه ریختم و خوشحال و شادان رفتیم توی پذیرایی تا شما بخوری البته یه لیوان هم اب اوردیم شما خودت یکی دو قاشق می خوردی و بعد روش اب و بعد می گفتی "به به "خوشمزهنیشخندمنم مدام می ترسیدم که این پودر توی گلوت نریزه تا سیر شدی و گذاشتی کنار .

از دست شما با این مدل غذا خوردنتون.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
15 اسفند 92 6:11
واقعا همینه محبوبه جونم. آوا دوست داره سیب زمینی رو خام بخوره
مامانی
پاسخ
ما هم باید بسازیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد