حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

نور چشمی

از شیر گرفتن

1393/2/18 0:10
نویسنده : مامانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

حلما خانم من، کوچولوی من، شما دیگه بزرگ شدی و باید وارد یه مرحله دیگه از زندگی بشی تو کم کم وابستگی هات رو باید از ما کم کنی و مستقل بشی این اولینش نبود قبلا راه رفتن رو یاد گرفتی و برای جابجایی به یزرگترا نیاز نداشتی حالا هم باید با شیر خوردن خداحافظی کنی تا برای خوابیدن و انرژی داشتن نیازی به ما نداشته باشی.

عزیزکم خیلی خوب با این موضوع کنار اومدی اینقدر همکاریت زیاد بود زیاد زیاد زیاد. . اونقدر که حس می کردم خوابه.

همه می گفتن مرحله سختی هست هم تو اذیت می شی و هم من، خیلی خودم رو اماده کرده بودم سعی کردم وقتی باشه که از هم لحاظ اعصاب و وقت بازی و اشپزی های مدام داشته باشم ولی دختر گلم همه این ناراحتی ها و استرس رو خیلی سریع از دل من بیرون کرد خیلی خیلی دوست دارم.

الان یه هفته ای هست که شیر نمی خوری و از شیرخوارگی خارج شدی به نظرم بزرگتر و باوقار تر می یای، زیبا تر و شیرین تر شدی، حس می کنم کمتر به من نیاز داری خوشحالم  گاهی هم حس می کنم نکنه این شیر چیز خوبی نبوده . . . 

حلما برا دعا می کنم به همین راحتی بتونی از تعلقات دنیا بگذری و اسمونی بشی گلم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
19 اردیبهشت 93 16:18
مبارکتون باشه مادر و دختر گل چه خوب که راحت و بی دردسر تموم شده
مامانی
پاسخ
واقعا خدا رو شکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد