حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نور چشمی

نمایشگاه بازی و سرگرمی

1393/2/18 17:23
نویسنده : مامانی
540 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش مامان و حلما برای یه کار اداری از عباس آباد رد می شدن که دیدن روبری نمایشگاه کتاب یه نمایشگاه بازی و سرگرمی هست و تصمیم گرفتن برن اونجا و حالا . . . 

فکر کنم به حلما خوش گذشت خیلی دلم می خواد نمایشگاه کتاب هم بریم ولی فکر کنم خیلی شلوغ باشه و شما اذیت بشی.

خیلی بازی های دیگه هم بود که من عکس نگرفتم مثل استخر توپ ، شن بازی ، مارو پله بزرگ ، پرتاب حلقه که به جای عمودکاش بچه ها می ایستادن و مامان باباها حلقه پرت می کردن و کلی فضای نقاشی با مداد رنگی و شمعی و . . . البته رنگ کردن قلک که شما سر در نمی اوردی حدودای 4 ساعت بازی کردی و بعد خسته و کوفته یرگشتیم خونه شما که نو راه خوابیدی ولی من . . .

 

1

2

3

4

5

 

6

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم
19 اردیبهشت 93 16:20
خوش بگذره همیشه
مامانی
پاسخ
ممنون شما هم
HALE
21 اردیبهشت 93 13:06
خوشبحالش کاشکی ما ر هم یکی میبرد ددر تا بازی کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد