حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نور چشمی

دد. . .

1393/4/31 22:32
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز عصر تقریبا برنامه ما اینه 

حلما :ماما برئیم دد  (مامان بریم دردر) 

من:بابایی بیاد می ریم 

حلما :بابایی دده پولو (بابایی رفته دردر پول بیاره)

من :دده چه خبره ؟

حلما :دده اآا بیبینم . نی نی بیبینم . ماشی بیبینم. (بیرون اقا ببینم .نی نی ببینم.ماشین ببینم.)

من :مامان بیروم گل داره درخت داره جوجو داره

حلما :نه دتخ دوسی نداام جول بیبینم (درخت دوست ندارم گل ببینم)

من :پس جوجو چی

حلما :اربه ماشیه( گربه زیر ماشین می خوابه) هبا بیبینم  (هوا بخورم) تاب تاب عباسی

. . .

کلی حرف می زنه تا از توش یه چیزی در بیاد که به اون سرگرم بشه و نیم ساعتی دد یادش بره و بابا بیاد بریم پارک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
23 مرداد 93 17:26
الهی من بگردم. جای من چقدر خالیه!!! بگیرم، بچلونم، بخورمش.
مامانی
پاسخ
فدات شم آوا رو بببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد