حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نور چشمی

دو سالگی

1393/6/28 8:55
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

حلما جون امروز دو سال از زمینی شدنت می گذره.محبت

من لحظه لحظه خدارو به خاطر تو شکر می کنم ،هرچند خیلی نا توانم که شاکر باشم ولی تلاش می کنم.

امسال تولد شما با زیارت خاصه امام رضا یکی شد امام رضا هم نزدیکان رو طلبید ماهم جنش تولد شما رو عقب انداختیم قرار شد با چند روز تاخیر برات جشن بگیریم ولی دیشب هم سه تایی یه دور همی شاد داشتیم.

گلم تو به کیک و شیرینی خامه ای می گی تولدت مبارک و مدام می گفتی مامان تولدت مبارک بده بخورم .

تولدت مبارک الهی که 120 ساله بشی یه عمر پر برکت برات ارزو می کنم.محبتمحبتمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان و بابا
28 شهریور 93 9:53
می خوام یه غنچه باشم میون باغچه باشم برگامو هی وابکنم،ببندم، وقتی که آفتاب می تابه بخندم برم به مهمونی شاپرک ها، قصه بگم برای کفشدوزک ها غنچه اسیر خاکه ، منتظرآفتابه وقتی که تشنه باشه،توآرزوی آبه تقديم به دوست خوبم تو آبي و من غنچه منتظرتما بيا بهم سربزن
مامانی
پاسخ
مریم
30 شهریور 93 6:29
تولدت مبارک عززززززززززززززززیزم انشاءالله 120 ساله شی زیر سایه پدر و مادر مهربونت
مامانی
پاسخ
ممنون
نغمه
21 مهر 93 21:30
سلام محبوبه خانم گل، خوبی؟ هرچند با دو سال تآخیر ، به دنیا اومدن دختر گلت رو تبریک میگم عزیزم ایشالا در کنار هم همیشه خوشبخت و شاد باشید.
مامانی
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد