حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نور چشمی

اسباب بازی

1392/2/15 13:46
نویسنده : مامانی
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلای من

خانم کوچولو تکلیف ما رو معلوم کن پس این عروسکا و اسباب بازی هایی که برای سن شما ساختن چی هستن که شما با همه چیز بازی می کنی الا اونا ؟!!!!!!!!!!

یکی از وسایل مورد علاقه شما جعبه خالی دستمال کاغذی که دست بزنی روش و خوشت بیاد البته کلا به در های تمام جعبه های مقوایی در هر سایزی علاقه نشون می دی مدتها بهشون ور می ری و ساکتی.(غلط نکنم با فامیل دور یه نسبتی داری)

کنترل تلوزیون یکی از مهم ترین حربه های من برای فراخواندن شما به سکوته البته از ان مهیج تر برای شما کیبرده چنان با دیدن کیبرد هیجان زده می شی که دلم نمی یاد جدات کنم با تمام زورت می کوبی روش و گاهی هم سعی در کندن دکمه هاش داری.

تزئینات روی یخچال هم دیگه هیچی شبا وسط تاریکی می ریم سراغشون و شما با دیدن اونا سگرمه ها رو وا می کنی و لبخند شادی می زنی تمساح کوچولوی بدبخت رو بیش تر از همه می خوری . . . 

سیم های وسایل بابایی مثل شارژر و هدفن و . . . که خوراکته البته همه رو هم خراب می کنی(مجازی اشکالی نداره) 

مهم ترین سرگرمی شما کشیدن موهای مامانیه در اوج گریه و جیغ زدن با کشیدن اونا ارامش می گیری گاهی وقتا به بابایی می گم حتما ارزوی شما اینه که به جای من یه کلاه گیس مامانت بودنیشخند

البته از بین وسایل خودت قاشق غذات، لیوان رویی کوچولوت، شونه و برس، پوشکت رو به عنوان اسباب بازی قبول داری.

یادم نره که مچاله کردن نایلون و پاره کردن کاغذ صد البته هر چی که نوشته های کاغذ مهمتر باشه می تونه شما رو برای مدتی اروم نگه داره.

کوچولو با همه این اوصاف خیلی دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای ملیسا
15 اردیبهشت 92 15:39
با سلام ، وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ و زیباست . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفرنامه اصفهانش منتظر نظرهای گرم و دوست داشتنی شما بزرگوار هستش...منتظرتون هستیم .
سیما
19 اردیبهشت 92 13:36
افرین همین جوری ادامه بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد