حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نور چشمی

نظرات (7)

صدیقه
8 مرداد 92 2:58
سیما
8 مرداد 92 12:56
ای جان نگاش کن
خاله مهناز
9 مرداد 92 14:55
وایییییی خالهههههه تویییی تو این عکس؟!!
اینقد عوض شده بودی که فکرکردم وبلاگو اشتباه باز کردم!!!!
اومدم برم سراغ پروژم:-( اول رفتم تو پوشه عکسای تو...دلم برات تنگ شده...
ایشالا یا عید فطر میبینمت یا میای عروسی خاله اونجا میبینمت..
قرررربووونتتتت برم که اینقد بزرگ شدی...
مممممم...ماااااچچچچچچ


خاله لباس چی بپوشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مهناز
9 مرداد 92 15:24
خاله من نمیتونم عکستو دانلود کنم......کی پاسخگو؟!!!


خاله اینجا هم دانشجویی برخورد می کنی دنبال پاسخگو هستی مامانم وقت نمی کنه برات عکس میل کنه فقط عکس باحالا رو برات کنار گذاشته
مامان طهورا عسلی
10 مرداد 92 18:19
سلام. عروسی کجاست؟ کیه؟ ما هم دعوتیم؟


خاله مهناز
13 مرداد 92 10:28
خاله به مامان بگو واست یه توووررر سفییییییید بگیره یه لباس تور توری خوشگل بدوزه، شبیه فرشته ها شی


خاله بعد منو با شما اشتباه نگیرن
مامان طهورا عسلی
13 مرداد 92 19:48
حلما جون کی میری یزد؟؟


احتمال خیلی زیاد عید فطر می رم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد