حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نور چشمی

ای کاش

1392/5/14 17:35
نویسنده : مامانی
145 بازدید
اشتراک گذاری

حلمایی

ای کاش قبل از تولد شما من یه دوره اموزش تیر انداری به اهداف متحرک دیده بودم تا وقتی غذا می زارم دهنت و شما سرت رو مدام تکون می دی به جای چشم و چالت قاشق سر از دهنت در میاورد. ای کاش

بچه جون غذا بخور!! یعنی یه روزی میاد که خودت بگی غذا کی اماده می شه ؟ من گشنمه و بعد ته ظرفت رو در بیاری منم بگم مامان خیلی خوردی ها بسه کمی بازی کن دوباره بخورقلب وای چه رویای شیرینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 19:10
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
صدیقه
15 مرداد 92 20:32
محبوبه جوونی فکر کنم شما باید حساسیتت رو کم کنی و اجازه بدی خود حلما جون غذا بخوره.




عزیزم من برا حلما یه بشقاب غذا می ذارم و یه قاشق بهش می دم بعد خانم دونه دونه برنج رو می گذاره دهنش و بقیه رو می ریزه بیرون بعد میاد سراغ بقیه بشقاب ها همه رو می ریزه زمین و خیالش راحت می شه تازگی ها هم دلش قابلمه رو می خواد می دونم کم کم بزرگ می شه و می خوره ولی من مامانم و کم صبر


سیما
20 مرداد 92 14:43
بنظرم هروقت گرسنه باشه خودش میخوره


مامان طهورا عسلی497
23 مرداد 92 7:12
یرو خصوصی


سلام چیزی نیومده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد