حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نور چشمی

گوشوارت مبارک

1391/7/27 20:28
نویسنده : مامانی
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حلمای من

امروز باپایان 30 روزگیتون من و مامانیت شما بردیم پیش دکتر و اقای دکتر گوش شما رو سوراخ کرد، عزیزکم کمی بی تابی کردی و من خیلی ناراحت شدم. عزیزکم منو ببخش نمی خواستم کاری کنم که دردت بگیره با دیدن اشکت حالم خیلی گرفته شد. برا مدتی حوصله هیچ کاری رو نداشتم.

 

عزیزکم

گوشوارت مبارکه

دختر کوچولوی من یک ماه(البته 10 ماه) از ورود پر برکت شما به زندگی من و بابایی می گذره.. . .

. . . . .

دوست دارم

عزیزم

ورزشکار کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان طهورا عسلی
28 مهر 91 1:30
مبارکه مبارکه. به سلامتی.
مادر جون
28 مهر 91 15:54
حلما جان دلمون برات تنگ شده.کی میای ... سوراخ کردن گوشت مبارک باشه... بابایی هم منتظره تا زود تر با مامانت تشریف بیارین.... به مامان محبوبه هم بگو یه ماچ گنده عوض من و بابایی از لپات بخوره..
سیما
1 آبان 91 18:39
گوشواره مبارک
مامان ابوالفضل
5 آبان 91 21:26
مبارکه مبارک چه خانمی خیلی خوشکل شدی عزییییییییزم با اون گوشواره نانازی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد