حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نور چشمی

اسکندر من

1391/7/27 15:53
نویسنده : مامانی
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

این شماییداخنده

اسکندر کوچولوی من

حلماجان بعضی وقتا شبا برا اینکه خوب بخوابید این شکلی می شی.لبخند

شما امروز 28 روزگیتون تموم شد یعنی دوره نوزادی رو پشت سر گذاشتید عزیزکم ورود به شیرخوارگی رو به شما تبریک می گم. کم کم روزها می گذره و شیرخوارگی، نوپایی، نو نهالی، نوجوانی و . . . رو پشت سر می گذاری و بزرگ می شی دوست دارم خدا بخوات تا تمام این مراحل رو منو و بابایی با هم ببینیم.

عزیزم امروز یا شنبه می خوام شما رو ببرم دکتر تا گوش کوچولوت رو سوراخ کنه بعدا برات گوشواره بندازم خیلی می ترسم دردت بگیره، الهی قربون اون گریه های بدون اشک شما برم.

الان شما تو خواب جیغ کشیدید، وقتی بلندتون کردم اروغ داشتید، بعدش اروم شدید. عزیزکم اینها در حالی هست که شما چشماتون کاملا بسته است و دهنت تا اخرین حد بازه، فدای اون دهن بدون دندونت.

 

کوچولوی من اروم بخواب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان طهورا عسلی
26 مهر 91 15:26
سلام حلما جون خوبی خاله؟ بمیرم برات از دست این مامانت چی میکشی؟ ضمنا خاله به مامانت بگو مامان جون اینجا یه مکان عمومیه. لطفا درد ودل هاتونو با بابایی یه جای دیگه انجام بدید تا همه خاله ها و عمو ها در جریان نباشن . باشه خاله؟؟یادت نره بگی ها!!!! قربون اون شکل ماهش بشه خالش.
سیما
1 آبان 91 18:39
سلام حلماخانم کوچولو بخواب که قراره حسابی شیطانی کنی
مامان ابوالفضل
5 آبان 91 21:25
به هب چه دخمل نانازی چه ماه خوابیده.فداش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد