حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نور چشمی

سرگرمی

1393/4/4 23:11
نویسنده : مامانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

سرگرمی جدید و تازه این روزای حلما شده پوشیدن جوراب اول از جوراب مامان و بابا شروع کرد و الان اینقدر ماهر شده که می تونه بعضی از جورابای خودش رو هم بپوشه موقعی که جورابای من رو می پوشه خیلی خنده دار می شه و بلا فاصله عزم دده می کنه.

سرگرمی بعدی باز و بسته کردن دکمه هست البته بهتره بگم امر به باز و بسته کردنشون یعنی من از نظر ایشون بی کار باید بشینم و اول دکمه های لباسم رو ببندم بعد ایشون کمی تلاش می کنن اگر باز شد که هیچ وگرنه من باید باز کنم و دوباره ببندم اوایلش که کمی بیش تر تلاش می کرد خیلی خوب بود من یه لباس رو برعکس می پوشیدم و تا هنگامی که سر گرم بود چند صفحه از کتابم رو می خوندم.

سرگرمی بعدی شونه کردن موهای بنده است که حتما شونه نه برس بر می داره و می کشه توی موها به همه جهات و همه به هم گره می خورن و بعد چند تا تار مو رو می گیره و شونه می کنه و کم کم یکی می شه و در اخر اون یکی هم کنده می شه خیلی بازی دردناکی بود ولی چون زمانش زیاد بود تو اون فاصله هم می شد درس خوند .

سرگرمی بعدی باز و بسته کردن زیب هست حالا زیب کیف مامان یا زیب پشت کوسن های مبل که منجر می شه به بیرون ریختن مواد داخلش و یه کار اضافه برای من از نظر ایشون بیکار.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
7 تیر 93 19:47
به به! چه دختر فعالی!!! چه مامان درسخونی!!!
مامانی
پاسخ
درس خوندن با اعمال شاقه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد