حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نور چشمی

خاطره

1393/6/9 14:00
نویسنده : مامانی
194 بازدید
اشتراک گذاری

دوش گرفتی از حموم نمی یای بیرون می گم حلما بدو بیا بابا منتظره . . . اومدی بیرون می گی سلام بابای منتظر  محبت فکر می کنی منتظر یه چیزی تو مایه های مهربونه 

می خوای بغلت کنم می گی مامان بیا بغل من  

بابا غذا می خوره که تو هم بخوری بعدش می گه ببین من غذام تموم شد شروع می کنی به دست زدن و می گی افرین بابای جل پیاز

کلی اذیت کردی خدایی کلافه شده بودیم بابایی یه دفعه گفت تو چند سال دیگه عروس می شی بری تو هم جواب دادی دوازده  منم ریسه می رفتم از خنده

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
22 شهریور 93 16:13
دواااااااااااااازده دیر نیست!!!!!!! هزار ماشاءالله به دختر شیرین زیونم
مامانی
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد