حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نور چشمی

تازگی ها 1

1393/6/12 6:57
نویسنده : مامانی
190 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها حلما یاد گرفته شلوارش رو در بیاره می ره پشت در اتاق و می گه شبار عبض کنم (شلوار عوض کنم) بعدش با خوشحالی می یاد که دوباره پاش کنم و . . . محبت

تازگی ها عقب و جلو را قاطی می کنه می خواد بگه بیا جلو می گه " ایا ابخ " محبت

تازگی ها یه روسرس می ندازه سرش و کیف کوچولو می گیره دستش و می گه برم دده؟ می گم برو (حلما) اشالا ببرم؟ (اشغالا رو ببرم؟)  (من) بله ببر گلم   (حلما) مواظب باشم؟ (من) بله خانم طلا زود هم بیا  (حلما) زودی بیام بسنی بخرم پیزا بخرم  (من) به به هم بخر  (حلما) به به بخر نه اهار اورمحبت

تازگی ها نی نیش خراب کاری می کنه میاره شلوارش رو در میارم می گه بو می ده  پوشک بیار می شوره و کلی وقت سرگرم پوشک کردنش می شه

تازگی ها برای فرار از خواب ترفندای جدیدی پیدا کرده قبلا همش می گفت مامان اب بده الان می گه مامان دشویی همین که می گم بریم از تخت میاد پایین و فرار می کنه یا می گه من تسیدم  وای وای و ادای ترسیدن در می یاره 

تازگی ها قبل خواب باید نقاشی بکشه و مدادا و کاغذش هم میان تو تخت تا بخوابن 

تازگی ها هم به مداد رنگی می گه ابی قمز  (با کسره ق مخفف قرمزه)

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
22 شهریور 93 16:11
یعنی من عاشق این ترفندهای قبل از خوابشونم
مامانی
پاسخ
هر روز هم در حال پیشرفته شدن هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد