حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نور چشمی

مریض شدی کوچولو

1391/8/15 19:24
نویسنده : مامانی
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حلمایی

چند روزی مامان بی حال و خسته بود، که بالاخره سرما خورد. خیلی جوشونده و آب نمک و . . . استفاده کردم تا زود خوب بشم خدا رو شکر حالا بهترم، ولی ترکش این سرماخوردگی به شما اصابت کرد.

 روز عید غدیر بعد از عید دیدنی رفتن خونه سادات شب خونه مادر جون متوجه آبریزش بینی شما شدم و قصه از اینجا شروع شد. شب زود آمدیم خانه، شما اصلا سیر نمی شدی و مدام می خواستی شیر بخوری نگو حالت بد بود شب چند تا سرفه کردی که جدی گرفته نشد صبح برات قطره بینی ریختم و شما بعدش با شیر کمی خلط برگردوندی دیگه خیلی نگران شدم و با کلی جستجو آدرس یه متخصص نزدیک خودمون پیدا کردم .برا شب وقت گرفتم .شما بیحال بودی حال نداشتی براشیر هم گریه کنی و مدام لبلت رو جمع می کردی و می خواستی بغلت کنم دلم خیلی برات می سوخت .کلی شلغم و . . خوردم تا از راه شیر روی شما اثر کنه و حالت بد بود. 

 شما رو شب با بابایی بردیم پیشش دکتر دارو نداد و گفت با مراقبت شما تا چند روز دیگه خوب می شی و بیرون رفتنتون رو قدقن کرد.حالاهم تو خونه ایم جایی نمی ریم تا جوجه کوچولومون خوب بشه.

البته خدارو شکر بهتری. . . .

راستی تازگی ها جیغ می کشی و موقع خندیدن ذوق می کنی ولی خندهات هنوز بی صداست.

چند روز پیش با هم رفتیم بهار برا شما لباس بخریم ولی نتونستم چیزی انتخاب کنم خیلی ناراحتم می دو نی لباس بافتی که برات بافتم از همه اونا خوشگل تر بود این نظر من نیست همه می گن .!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان طهورا عسلی
15 آبان 91 21:19
انشاالله زودتر خوب بشه. اینم نمکشه دیگه. ....... ماشاالله دیگه داره بزرگ میشه هااااا ..... خداحافظ کنه. ممنون که به ما سر زده بودین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد