حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نور چشمی

از احوالات شما

1391/8/18 9:07
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

بگو می خندی یا گریه می کنی

بعضی وقتا که شیر می خوای یا می  خوای بلندت کنیم با لب خندون می یاییم سراغت تو وسط گریه شروع می کنی به خنده شاید شرمنده می شی صحنه جالبیه.

راستی شما الان با چشماتون بعضی چیزا رو دنبال می کنی و نسبت به قبل خیلی حرکاتت سریع تر شده یه کوچولو ذوق می کنی و موقع شیر خوردن با دهن پر غر می زنی موقع شیر خوردن مدام پاهات رو تکون می دی و با دستات بازی می کنی البته تازگی ها هم بازی بازی شیر می خوری.گاهی اوقات سینه رو ول می کنی چند ثانیه بعد شروع می کنی به گریه که کجاست البته چشماتم بسته هستن.

ولی هر روز ارتفاع سنجت قوی تر از قبل می شه اصلا بغل کردن و نشستن رو قبول نداری باید بلند شیم و راه بریم من از حالا کمر درد گرفتم وای به روزایی که سنگین تر بشی تازه باید جاهایی راه بریم که شما می فرمایید وگرنه غر می زنی تازه موقع بغل کردن باید کاملا عمودی باشی در حالی که اروغ زدی و کار دیگه ای هم نداری ولی جوجه طلای ما ناز کش داره.

برا خودت حرکات هلیکوپتری می زنی وقتی می خوابونمت ،کمتر از ٢٠ دقیقه ٩٠ درجه تو جات می چرخی. اونقدر تکون می خوری که همیشه از بالشت سر می خوری.

با دستات بازی می کنی و کمی از موهات رو می گیری و می کشی و گاهی اوقات جیغ و گریه خوب دردت گرفته ولی چکار کنم کار خودته، موقع شیر خواستن هم اگر کمی دیر بشه شروع می کنی به خودت لطمه زدن صورتت رو چنگ می ندازی، چند روز پیش این دستای سرگردون شما سر از چشمتون در آوردن محکم با شستت زدی توی چشت و بعد گریه حالاهم پایین چشمت یکم کبوده انگار دعوا کردی چرا با خودت درگیری دخمل طلا.

موقعی که پوشکت رو عوض می کنم سرت رو می چرخونی یه طرف و یه لبخند ملیح می زنی در حالی که نگات تو چشمای منه خودت رو برام لوس می کنی منم می خوام بخورمت.

هنوز اندازه شکمت رو نمی دونی گاهی اوقات می خوری مشخصه که سیر شدی ولی دلت نمی یاد ول کنی یه دقیقه مکث دوباره می خوری شبیه کسایی مه مس کردن اصلا تو حال خودت نیستی ولی بعد از چند دقیقه یکهو همه رو می ریزی بیرون تو فقط مامان رو بدوش عزیزکم اینا کلسیم بدن منه که به هدر می دی.

از خودت صداهایی در میاری انگار داری درد دل می کنی و حرف می زنی گاهی جواب می دم ساکت می شی حس می کنم خیلی بی ربط حرف زدم.شرمنده می شم.

هنوز با صدای آب شیر حمام ساکت می شی حتی اگر وسط گریه باشی با دقت خاصی گئوش می کنی فکر کنم شبیه صداهای داخل شکم منه که ارومت می کنه.

چند روز پیش دستمال کاغذی رو از صورت زدی کنار نمی دونم اینکار برات تفریحه یا تنبیه ولی ما قصد آزار و اذیت شما رو نداریم.

(1 ماه و 19 روزگی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد