حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نور چشمی

چِقَه خَشُکی

1391/9/9 13:01
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جِگَرُکِ من

چِقَه تو خَشُکی، نِشکِت شَم قَناری باکِت نباشه من هَمَش بیخُکِتَم تا وقتی گُنده شی و وَخیزی دَسُکِت رو می گیرم و وایمِستونَمِت نَمِلَم اُو تو دِلِت تَکون بُخوره تو چوری آ بی بی هستی و جُغُوتُوک آق بابایی خاله دورت بِگرده نازت شَم خیلی خو دوسِت مِدارَم .

وقتی مُوخوام بُخُسبونَمِت عَین کُلوخُک چَش دار نِگاه مُکنی ناز اون چَشات شَم حِلمُک من.

                                        لبخندچشمکقلبماچلبخندچشمک

(چهار شنبه 1 آذر)

اینم معنی

سلام جگر من

چقدر تو خوبی قربونت برم خیالت نباشه من همیشه پیشتم تا وقتی بزرگ بشی و بخوای بایستی دستت رو می گیرم و می ایستونمت نمی گذارم آب تو دلت تکون بخوره  تو جوجه مادر بزرگی و گنجشک کوچولو بابا یزرگ خاله قربونت بره خیلی دوست دارم

وقتی می خوام بخوابونمت ثل سنگی که چشم داره نگاه می کمی قربون اون چشمات بشم حلمل کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طهورا عسلی
2 آذر 91 1:50
تا خوندنم تموم شه چند بار وسط هاش فَشارم اوفتادَه بید.خو راهی بیمورستونَم کِردی..............
سیما
8 آذر 91 19:19
زبان اصلی شد که خوب معنیشم بنویس


معنیش رو هم نوشتم خانمی

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد