حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نور چشمی

پستونک

1391/9/8 12:28
نویسنده : مامانی
211 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم شما امروز بله همین امروز در سن 58 روزگی پستونک خوردی یعنی من امروز چند ساعتی مال خودم بودم . ..چشمکلبخند

ولی الان شما 2 ماه و 10 روزته و من از دست پستونک یا به قول بابایی مامانک عصبانی هستم، حس می کنم هووی منه. دوسش ندارم عصبانی. الان شما موقعی که خوابت میاد سینه نمی گیری، ولی پستونک می گیری!!!!!!!!!!!! و اروم می شیناراحتتعجب، منم اول پستونک می دم بعد که اروم شدی از دهنت در میارم و سینه بهت می دم. گاهی وقتا راحت قبول می کنی، ولی بعضی وقتا دوباره جیغ می کشی گاهی اوقاتم از گریه سیاه می شی منم دلم می شکنه، فکر می کنم تو منو دوست نداری یا داری تلافی می کنی یه روزم که پستونکت تو خیابون گم شد، منو رسوای عالم کردی تا بریم خونه واقعا به معنای تمام کلمه مستاصل شده بودم.

من الان اصلا خوشحال نیستم گاهی اوقات فکر می کنم گرسنگی رو تحمل می کنی چرا اینجوری شد . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سیما
8 آذر 91 19:24
خوب نباید ازاول میدادی حالا که دادی باید صبرداشته باشی ازدست این هوو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد