حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

نور چشمی

لالا لالا لالایی

1391/10/12 13:43
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

کوچولوی من وقتی که خوابت بیاد دیگه دین و ایمون نداری باید خوابت کنیم من هم سعی میکنم اطاعت امر کنم ولی بخت با ما یار نیست دیگه وقتی صدای تو برای خوابیدن بلند می شه شیر نمی خوری و غر غر می کنی ولی کوچولوی من شما با میک زدن اروم می شی و خوابت می بره ولی کو گوش شنوا وقتی کنارت می خوابم یا بلندت می کنم و راه می برمت یا روی پام تکونت می دم همه اتفاقی می افته که پلکای شما به هم نرسه یکدفعه تلفن زنگ می زنه، دماغ مامان می خاره، کار اضطراری پیش میاد، غذا سر میره، صدای زنگ خونه در میاد، بوی کتری بلندمیشه، صدای دزد گیر ماشین تو کوچه قطع نمی شه، یکدفعه میوه فروش و نون خشکی میان، بابا عطسه اش می گیره، تمام کارای مهم یادم میاد، . . . القصه شما نمی خوابی شیر هم می خوری و سر حال می شی تا ساعت 2 و 3 شب که منم باید همراهت بشینم ولی وقتی می خوابی چنان سکوتی خونه رو می گیره که انگار توی دنیا صدا وجود نداره اون وقت دلم نمی یاد بخوابم می خوام بیدار باشم و کمی سکوت ذخیره کنم برا فردا ولی بعد از چند دقیقه دلم برا صدا هات تنگ می شه هی می گم زود بگذره و بیدار بشی

 

0

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سیما
12 دی 91 16:03
ای وروجک افتادی به شیطانی؟ افرین شیطانی خوبهفقظ مامان رااذیت نکن باشه
مامان طهورا عسلی
12 دی 91 18:47
نون خشکیه ............... نمکیه................ دمپایی پاره میگیریم جوجه میدیم............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد