حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نور چشمی

زمستون

1391/10/11 0:29
نویسنده : مامانی
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هوا سرده نه هوای دل و خونه ما هوای بیرون پنجره عزیزم من از زمستون فقط برفش رو دوست دارم شما الان نمی دونید برف بازی چه خوبه تازه وقتی برف میاد همه بچه ها خوشحال می شن چون یه پله به تعطیلی مدرسه نزدیک می شن البته فکر کنم هم سن و سالای تو از تعطیلی خوششون نیاد چون توی خونه ها هم بازی ندارن و مدرسه بهترین جا برای بازیه . . .

چند مدت پیش برف اومد خیلی ها اولین روز برفی شما رو تبریک گفتند از جمله خاله بنفشه(دوست دبیرستان مامان) ولی اونقدر نبود که بشینه و ما آدم برفی درست کنیم.

ولی شما برا این روزای سرد مجهزیه می گی نه نگاه کن . . .

 

برفی

برفک

 

برفک

برفک

عزیزم این اولین بافتنی مامان برای شما بود، وقتی هنوز توی دلم تکون نمی خوردی من این رو به امید همین روزا که توی تنت ببینم می بافتم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سیما
11 دی 91 12:36
سلام خاله هواخیلی سرده شماهم لباست خیلی خوشگله دست مامانت دردنکنه وقتی میپوشیش خیلی بامزه میشی
مامان طهورا عسلی
12 دی 91 18:49
اسکیمو کوچولو به مامان بگو اینجا تهرونه بابا..........................
خاله بنفشه
23 اسفند 91 0:44
اسم منو نوشتی آ خندم گرفت یاد اس ام اس افتادم بعدش محبــــــــــــــوب خودت اینو بافتی ؟ خیلی خوشگله جان عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد