حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نور چشمی

حمام

1391/11/15 19:03
نویسنده : مامانی
185 بازدید
اشتراک گذاری

خانم کوچولو شیطون شدی ها

قبلاها که حمامت می کردیم، ساکت و اروم بودی فقط خودت رو سفت می کردی و دستات رو مشت. گه گداری هم لبه تشت رو محکم می گرفتی. من عاشق این کارت بودم، ولی این دوبار اخری خیلی کولی بازی در اوردی مدام گریه کردی. چرا عزیزم! من خوشحال بودم شما اب بازی دوست داری، ولی اشکال نداره به حموم علاقمندت می کنم. می دونی از حمام میای چه شکلی می شی ؟؟؟

با نمک می شیقلبقلبچشمکلبخندچشمکقلبقلب

 

حمام

خیسی عزیزم

 

حجاب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرشته ها
15 بهمن 91 19:10
عافیت باشه فرشته خانم حمام سلامتی هزار ماشاالله به جونت
سیما
16 بهمن 91 13:52
بخولمت
مامان طهورا عسلی
16 بهمن 91 21:35
وا چقدر داره شکل خودت میشه. جل الخالق


من می گم شکل منه شما بگید نه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد