حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نور چشمی

هفت ماهگی

1392/1/31 12:31
نویسنده : مامانی
145 بازدید
اشتراک گذاری

خانم طلا باورت می شه 7 ماه گذشت ولی خوش گذشت با همه غر زدن ها و گریه کردن هات بازم شیرین بود به شیرینی خنده هات عزیزکم دوست دارم

خانم کوچولو مامان برای کارای اداری اومده یزد و با شما رفتیم نظام مهندسی شما مهندس کوچولو شده بودی فقط مونده بود برات کارت عضویت صادر کنن . . .

عزیزم هنوز 4 دست و پا راه نمی ری ولی روی سینه به همه طرف می خزی، حرص و وله ات نسبت به غذا خیلی بیش تر شده انگار از قحطی اومدی نون رو با چنان سرعتی می قاپی و می کنی دهنت که نگو با دندون نداشته ات هم گاز می زنی و می کنی . . .

تازگی ها هم داری مستقل می شی چیزی که من دستت بدم رو نمی گیری باید خودت برداری تازه انتخاب هم می کنی نوع شیر خوردنت غذاهات و بالاخره همه چیز. . .

عزیزم کم کم باید دوری از من رو هم یاد بگیری نمی خوام برم سر کار فقط می خوام بدونی تو یه موجود مستقل هستی غصه نخوری ها بازی بازی عادت می کنی. . .

راستی برای سومین بار بردمت حموم و گریه نکردی خیلی هم خوش گذشت از بس ماهی خانمی.

7 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سیما
31 فروردین 92 22:59
افرین خوشم میادکه حرف گوش کنی
مامان محمد عسلی(مادرجونه حلما)
1 اردیبهشت 92 15:44
وای عزیزم


چقدر تپیل شدی


کی زدتت!!!


کشتمش!!


خانوم طلا!!








(نویسند: یکی از خان عموهای بزرگوار)



خدا این خان عموها را همیشه سالم و سربلند نگه داره













مامان فاطمه خانوم وعلی اقا
2 اردیبهشت 92 19:25
سلام عزیزم ماشالله چقدر ناز شدی خدا برا مامان بابات حفظت کنه.

ان شالله یزد بهتون خیلی خوش بگدره سوغاتی هم یادت نره عسیسم.



میبوسمت خاله جون




سوغاتی چی بید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوراکیه


مامان ستیانفس
3 اردیبهشت 92 22:56
سلام عزیزم
سال نو مبارک
خوشحال میشم باهم تبادل لینک داششته باشیم
دخملامون هر دو شهریوری هستن
با اجازه لینکتون میکنم


ممنون منم شما رو لینک می کنم
بنفشه
13 اردیبهشت 92 21:03
واااااااااااااااااای مامانی چه ناز شده عروسکت محبوب براش اسفند دود کن دلم رفت براش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد