حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نور چشمی

دلم گرفته

1392/1/24 1:52
نویسنده : مامانی
238 بازدید
اشتراک گذاری

خانمی دلم خیلی گرفته از حرف خیلی ها دلگیرم

قراره فردا صبح زود بریم یه جای سر سبز کجا رو نمی دونیم  قراره ناهار یه چیز ساده ببریم کمی فارغ از این عالم باشیم تا شاید سبک بشم امیدوارم بهت سخت نگذره من و تو و بابایی سه تایی تنها می ریم شاید هم وقتی بشه که با هم درددل کنیم

خدایا تو رو برای همه چیز شکر می کنم تو به من نزدیکی ولی عاجزانه می خوام کاری کنی من ازت دور نشم خدا اشتباهات من از روی نادونی تو که دانایی دستم رو بگیر خدایا خیلی بهت احتیاج دارم . . .

 

عزیزکم رفتیم اما مختصر و مفید صبحونه رو نزدیک شمشک خوردیم یه جا کنار رودخونه و ناهار رو خونه بودیم چون مامان خیلی کار داشت چون این اتفاقات تو ساعات خواب شما بود خیلی متوجه نشدی . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد