حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نور چشمی

خوشحالم

1392/3/19 9:47
نویسنده : مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عزیزکم حلما جونم امروز تمام دکوری ها رو و گلدونا و . . . همه و همه رو جمع کردم می دونی چرا؟!! نه اسباب کشی نداریمنیشخند دختر کوچولومون از هرچی دم دستش هست می گیره و بلند می شه (یا علی مدد) تازه به پلو هم راه می ره قربون اون قدمای کوچولوی شما نگفته بودم که چهار دست و پا هم می ری در مدت یه نصف روز چهار دست و پا رفتنت به تکامل رسید خیلی سریع . عزیزم من عاشق نشستن شمام دستات رو می زاری زمین و خودت رو هل می دی عقب تا به زمین برسی اصلا هم کار نداری چی زیرت هست شما می شینی خوشحالم حس می کنم الان دیگه خیلی حوصله ات سر نمی ره حس می کنم کم کم از این دنیا خوشت می یاد نمی دونم حس می کنم مسئولیت من کم تر شده نمی دونم چرا این فکر رو می کنم .

دیشب تلاش کوچیکی برای مستقل راه رفتن انجام دادی که مامانی گرفتت تا نیافتی. . .

خانم طلا این روزا دستات رو دراز می کنی و کف دستت رو نشون می دی و شروع می کنی به داد زدن من نمی دونم منظورت چیه چیزی می خوای یا داری چیزی می پرسی خیلی سر در گم می شم بعد که با هات همراهی می کنم می خندی حتما می گی ولش کن نمی فهمه . . .

موقع بیرون رفتن بای بای می کنی با اون دستای کوچولوت خیلی نمک داره . . .

موقع شنیدن اهنگ یا صداهای ریتمیک خودت رو تکون می دی ای دختر شیطون . . .

اسباب بازی ها و سایل رو به سمت ما دراز می کنی ولی وقتی می خوایم ازت بگیریم دستت رو می کشی عقب ما رو می زاری سر کار . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سیما
19 خرداد 92 18:33
خوشحالم همین جورادامه بده من باهاتم


خاله سیما از حمایتات خیلی ممنون
مامان طهورا عسلی
21 خرداد 92 14:11
میبینی چه لذتی داره؟؟؟؟؟


واقعا لذت بخشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد