حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نور چشمی

بعد از مدتها

1392/8/26 3:23
نویسنده : مامانی
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی من

خانمی خیلی وقته نیومدم و چیزی ننوشتم اصلا وقت نمی شد دلم تنگیده بود ولی . . . امان از این روزگارچشمک

حلمای شیطون حالا که بوسیدن رو یاد گرفتی فقط عروسکت و بابایی رو می بوسی بلا نمی گی دل مامان می سوزه شیطون . .

توی ماشین حوصله ات سر رفته بود و من باهات بازی می کردم ،کارتای بابایی رو ورق می زدم و برات از خودم قصه می گفتم تا رسیدیم به یه عکس بزرگ بابایی بهت نشون دادم گفتم کیه؟ شما هم خیلی ملیح خندیدی. بعدش گفتم دوسش داری؟ سرت رو به نشانه تایید تکان دادی و بعد طی یک عملیات کاملا انتهاری عکس رو گرفتی و بوسیدی تا اون موقع نمی دونستیم بلدی که ببوسی. ای شیطون!قلب البته بگم تمام این رخ داد در حضور پدر گرامی بود که کله قندها!!!!!!!!!!! در دلش اب می شد.

.

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

اولین سایت تخصصی قالب کودک شـما..مادام
26 آبان 92 4:04
سلام مامانی با آرزوی عاقبت بخیری برای شما برای دیدن بیش از 60 نمونه از قالب های ما به سایت کوکانه ما دعوتین... سفارش در سایت ما چند ویژگی خوب داره.. *پشتیبانی همیشگی... *سرعت لود و کیفیت قالب.. *ابزارهای جانبی و فانتزی... *وتنوع بسیـــار خاص و کودکانه... خوشحال میشیم کارهای جدید مارو هفتگی دنبال کنید boofy.ir
مامان طهورا
27 آبان 92 16:33
ای شیطون... دست مامانا نمک نداره
صدیقه
28 آبان 92 13:22
محبوبه جوون خدایی خیلی کم کاری. من مرتب نی نی سایت مریم رو می خونه واسه آوا. ااااا . خوب زودتر بنویس دیگه. کمی سرم شلوغ شده ولی چشم جبران می کنم ادرس اوا رو بهم بده منم می خوام دلم برا بچه ها تنگیده
madarkhanomi
30 آبان 92 9:55
سلام دوست عزیز.انشاله که دختر گلت زنده باشه آخه دختر بابایی هس.تازه دخملک من که هنوز توی شکمم هس وقتی باباش باهاش حرف میزنه بیشتر تکون میخوره خوشحال میشم بهم سر بزنی
صدیقه
2 آذر 92 1:17
Ava1390.niniweblog
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد