حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

نور چشمی

بازی

1392/8/30 6:04
نویسنده : مامانی
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر کوچولو

خیلی شیرین شدی یعنی خیلی جیگر شدی وقتی که خوابت نیاد و تا خرخره خورده باشی با هات بودن خیلی کیف داره قهقه می زنی آآه ماشاءالله . . .

یکی از بازی ها ی مورد علاقه ات اینه که چیزی رو بهت نشون بدم بری بیاری البته مشخصه اسم بعضی وسایل رو نمی دونی و کاری به حرف من نداری چیزی که می خوای رو میاری ولی خیلی با نمکه هشت هشت می ری سمت وسیله و روی زانوها می شینی با یه دستت برش می داری حتی اگر سنگین یا بزرگه باشه بعد یلند می شی و وسیله را به سمت من دراز می کنی و حرکت البته من این ترفند رو برای تمیز کردن اتاقت استفاده می کنم هر چند از این که خودم مرتب کنم خیلی خیلی خیلی بیش تر وقت می برهچشمک

وقتی می گیم یک شما می گی دو و این دو جواب خیلی از سوالاته مثل اینکه چند متری ؟ -"دو"  چند سالته؟ -"دو" . . . و بازی شروع می شه من هر شماره ای رو بگم عدد بعدی دو هست  یک ، دو . . دو ،دو . . .سه ،دو  . . . ده ، دو . . .نه میلیون و ششصد و نود و هفت هزار و دیست و سی و هشت ،دو . . .

موقع سلام و خداحافظی علاوه به دست دادن و بای بای کردن سرت رو عمودی تکون می دی یعنی باشه باشه بریم  بعضی وقتا هم به جای بله سرت رو تکون می دی و تقریبا همیشه به جاست. گاهی می یای جلوم وایمیست و سرت رو تکون می دی منم هم تکون می دم لبخند رضایتی می زنی و بعد یکی از نی نی ها یا بابا هم سرش رو تکون می ده بعد تو بعدش من و . . . واین دور تکرار می شه تا جایی که شما فرمان می دی.

ماشین های کوچولو رو دنبال می کنی گاهی هم براشون صدا در می یاری البته موقع مهمونی ماشین نی نی های صاحبخونه رو باید به زور ازت بگیریم گاهی هم از کیف من سر در اوردن به نظرت چطوری؟

اتل متل و جو جو بازی رو هم خیلی دوست داری البته گاز گاز کردنت رو هم که گو دنبال یازی و . . .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سیما
6 آذر 92 20:07
خداحفظش کنه این خانومی را
مامان طهورا
7 آذر 92 0:14
سلام. به روز شدیم ....
مریم
20 آذر 92 16:31
واااااااااااااااای چقدر ماهه محبوبه جونم خیلی شبیه خودته. جات خالی. اونقدر قربون صدقه اش رفتم که نگو اگه ببینمش حتما حتما می خورمش. از من دور نگهش دار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد