حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نور چشمی

دستشویی

1393/4/2 14:33
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید دستشویی رفتن تو خونه ما یه معزله حلما اصلا دوست نداره کسی بره اونجا و شروع می کنه به گریه و زاری، گاهی تا وقتی که از گریه سیاه می شه. خیلی راه های مختلف رو امتحان کردم ولی جواب نمی ده اصلا همکاری نمی کنه . چند رور پیش موقع نیاز گفتم حلما کتاب مامان رو بگیر بره دستویی و بیاد بلند شد ، کتاب رو گرفت و اومد دم در وایساد . من رفتم ، وقی اومدم دیدیم همونطوری کتاب رو گرفته و وایساده ،خیلی تعجب کردم گفتم اتفاقی بود ،ولی بعد که تکرار شد دیدم راه خوبیه جواب می ده . هر چند شبیه دستشویی های بین راهیه که وسایلت رو میدی یکی برات نگه داره ،ولی خیلی خوبه همین که گریه نمی کنه عالیه.
 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
3 تیر 93 15:17
تا جایی که می دونم تقریبا همه بچه ها توی یه سن خاص این مشکلو دارن ما هم داشتیم همین حدودها ولی خداروشکر دیگه نداریم. فعلا مشکلمون اینه که میاد درو از پشت قفل می کنه و زندانی مون می کنه
مامانی
پاسخ
عزیزم شوخی با نمکیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد