حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نور چشمی

عشقولانه

1391/10/9 14:49
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

مامانی الان دیگه فرشته ها باید به ما حسودیشون بشه تو الان خیلی خیلی بیشتر به ما می خندی تا اونا عزیزکم موقع شیر خوردن وقتی نگاهمون به هم می افته شما می خندی در حالی که دهنت پره لبات از هم باز می شن انگار کنترل خنده ات رو نداری یا هنوز بلد نیستی قیافه بگیری و زبون کوچولوت هنوز داره تکون تکون می خوره البته ما رو هم مجبور به خنده می کنی، لحظه های شیر خوردن تو لحظه های عشقولانه ای هست حتی وقتی که با غرغر شیر می خوری خیلی هم با نمکه بعضی وقتا هم بازی بازی می چرخی، حرف می زنی، به دیگران گوش می کنی و دوباره می چرخی که شیر بخوری . . .

مدام فکر می کنم چه طور این لحظه ها رو ثبت کنم چون خیلی شیرینن می دونم زمان اینا رو از من می گیره ولی با گذشت اون تو چیزای تازه ای به ما می دی.

هر کی سرش رو روی شکمت بزاره موهاش رو محکم می گیری و می کشی این درد از دردای شیرینه، وقتی بزرگتر بشی می بینی یه سری درد و غم و سختی هست که از تحملش خوشحال می شی شاید احساس مفید بودن بزرگ بودن نمی دونم فقط حس خوبیه مثل حس درد قفسه سینه بعد از برنده شدن تو مسابقه دو مثل حس سنگینی دوران بارداری  مثل حس خستگی بعد شیر دادن به تو جیگرکم من سختی هایی که بزرگ کردن تو داره رو دوست دارم 

حلمای من، من خیلی احساس غرور میکنم که وقتی گریه می کنی توی بغل من فقط من اروم می شی حس می کنم فهمیدی عاشقانه دوست دارم خیلی حس غرور دارم وقتی ازت دور می شم بی تابی میکنی می فهمم که می دونی من هستم خیلی حس خوبه وقتی همه شکلک در میارن تا تو بخندی تو بدون هیچ زحمتی فقط با نگاه من می خندی فکر می کنم می دونی این بهترین هدیه است من خیلی مغرورم چون تو رو دارم هرشب به خدا می گم خدایا حلما هم منو به اندازه ای که من دوسش دارم دوست داشته باشه ولی تو میلیون ها برابر من و حلما و بابایی رو دوست داشته باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سیما
9 دی 91 17:12
چقدرعشقولانه افرین که فقط مامانت راتحویل میگیری
مامان طهورا عسلی
12 دی 91 18:53
واقعیت دنیا اینه که هیچ وقت بچه ها نمیتونن پدر مادر هاشونو اون قدری دوست داشته باشن که پدر مادر هاشون اونا رو دوست دارن.....


قبول دارم از قدیم گفتن یه پدر و مادر چهل تا بچه رو نون می دن ولی چهل تا بچه یه پدر و مادر رو نه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد