حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نور چشمی

رسم دنیا اینه

1391/12/24 0:58
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

امروز هفت روز از رفتن مادر بزرگ من به بهشت می گذره، اره کوچولوی من همه رفتنی هستند خدا کنه که عزیز از دنیا بریم مادر بزرگم سنش زیاد بود این روزا هم حالش زیاد خوب نبود خدا می خواست که عزیز بمونه همین که از دست و پا افتاد بردش پیش خودش خدا بیامرزش ما همه برای شادی و عروسی رفته بودیم یزد که این طوری شد حتما حکمتی درش هست که ما بی خبریم راضی هستیم به رضای خدا . . .

البته بگم که توی مراسمات شما دست به دست می چرخیدی شما که این چیزا حالیت نمی شه بهت خوش می گذشت تو فامیل مامان خیلی طرفدار داری ها دختر عمه بزرگه مامان هیج نی نی رو بوس نمی کنه ولی شما رو بوسید بعضی ها بچه خودشون رو بغل نمی کنن ولی شما را چرا . . .

ولی کوچولو رسم دنیا همینه یکی میاد و یکی می ره من خیلی خوشحالم که شما رو مادر بزرگم دید ولی خیلی ناراحتم که نتونستم این سری من ایشون رو ببینم منی که تا پام به یزد می رسید می رفتم پیششون این بار ندیدمشون این طوری توی ذهنم مادر بزرگم همیشه سالم و رو پاست. خدایا شکرت . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان طهورا عسلی
24 اسفند 91 6:39
عجب رسمیه رسم زمونه . قصه برگ و باد خزونه . میرن آدم ها از اونا فقط. خاطره هاشون به جا میمونه.
سیما
24 اسفند 91 10:21
خدابیامرزتشان.تسلیت میگم عزیزم انشاالله ازالان همیشه به شادی حلمابوس
مامان طهورا عسلی
30 اسفند 91 1:50
ارزویم این است آسمانت بی غبار,سهم چشمانت بهار.. قلبت از هرغصه دور,بزم عشقت پر سرور.. بخت وتقدیرت قشنگ,عمر شیرینت بلند.. *سال نو مبارک*
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نور چشمی می باشد